Peoplesmart's reply to:

Peoplesmart - Waste of Money!!

Peoplesmart's reply:

Hello Sarabergreen,

Thank you for your recent correspondence to dated September 20th 2013. Your concerns were forwarded to for review and response.

I apologize for any inconvenience caused with respect to this matter. We have reviewed our records, and it looks as though the transaction in question has been disputed and the funds for your order were reclaimed by PayPal on September 20th 2013. Regrettably, once these funds are reclaimed we are unable to issue a refund—the funds for your order are no longer in our possession.

You may wish to contact PayPal with any other questions you have concerning their dispute process or the handling of your request.

The information that we provided in your report(s) were based on the search details that you provided. We conducted an extensive search of all databases for the information you requested and presented the most up-to-date available results. Although this information is accurate and complete to the best of our knowledge, we cannot provide a warranty for this information.

If you require clarification on any of the issues raised, please feel free to contact us directly at 888-694-1992.
Read the review Hide the review
review #448195 by
Had an experience with Peoplesmart? Submit review ›
Helpful? 0 Yes 0 0 No 0
Had the same issue 0 Yes 0

You May Also Like

× You are about to contact

Review submitted through "Contact Us" will not get published on the site or forwarded to Peoplesmart. However, many companies do monitor reviews on our site.

You were reading a complaint about Peoplesmart.
Filing a new complaint about